Obchodní podmínky a reklamační řád
Ceny
Všechny uvedené ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Objednání
Zákazník musí během objednání uvést úplnou platnou adresu, další kontaktní údaje (email, telefon) a zvolit způsob platby. Potvrzením objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky.
Platba
Nakupující má možnost volit mezi platbou hotově při osobním převzetí, hotově při převzetí na dobírku, nebo platbou předem převodem na účet - v tomto případě je zboží expedováno až po připsání požadované částky na náš účet.
Vyřízení objednávky
Při standardním průběhu vyřízení objednávky on-line nákupem probíhá následující komunikace mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím e-mailů, případně telefonicky nebo osobně.
Expediční lhůta
Při platbě převodem začíná běžet expediční lhůta v okamžiku připsání částky na náš účet. Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.
V převážné většině případů je zboží odesláno během 5 pracovních dnů. Dopravce dodá zásilku adresátovi ve lhůtě určené jeho obchodními podmínkami. V současnosti využíváme služeb České pošty. Pokud se jedná o větší odběr knih (50 ks a více), řešíme danou zásilku individuálně, popřípadě osobně doručíme na adresu organizace.
Pokud není objednávka odeslána do 10 pracovních dnů je zákazník kontaktován a jsou mu nabídnuty další možnosti postupu (storno a vrácení peněz, změna objednávky, prodloužení expediční lhůty).
Forma zásilky
Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložen originál faktury plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.
Převzetí zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud převezme zjevně poškozenou zásilku, musí uplatňovat případnou reklamaci na přepravci.
Vrácení zboží
Zákazník má právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být v neporušeném originálním obalu, nesmí vykazovat známky použití, nesmí být jakkoli poškozeno a musí být vráceno včetně všech dokumentů a dodacího listu doporučenou zásilkou (zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty). Zboží odeslané nejpozději 14. den ode dne převzetí na adresu prodávajícího bude překontrolováno a následně bude vyplacena částka kupní ceny na číslo bankovního účtu uvedené zákazníkem.
Záruka a reklamace
Záruka na zboží zakoupené v našem vydavatelství a nakladatelství se řídí platnými zákony. Standardní záruční doba je 24 měsíců, záruka se vztahuje na všechny vady omezující možnost řádného použití zboží. Záruka se ale nevztahuje na opotřebování běžným užíváním.
Reklamace se oznamuje některým z následujících způsobů:
e-mailem
hejpa@seznam.cz
telefonicky
+420 604 820 142
poštou na adresu:
Vydavatelství hejpa
RNDr. Pavel Hejkrlík. Krnovská 41, 746 01 Opava 1, Česká republika